a day at work

Igår fixade jag skyltfönster.
En Lee kampanj vi har nu.
Eftersom vi inte har några dockor i det fönstret
så får jag använda min egen fantasi &
det tycker jag är super kul!
Hängde upp armeringsjärn i taket &
som jag hängde jeans på, vart skitsnyggt!

Sen bytte jag på några dockor & gjorde oxå en bikinivägg.
Helt klart det som är roligast,
att få bygga en vägg från början, som jag vill.
Och ha tid att fixa till den ordentligt.

Så idag ska jag göra klart den & förhoppningsvis hinna
med att få till badshortsen på killavdelningen oxå.
Det är alltid svårare att hinna med när jag jobbar sent,
för det är mer kunder på kvällen & mer sälj.
Så jag kan inte ha fokus på nått annat då.
Men det är kul & jobba kväll ibland, få lite variation & lite ob!
Jaja, det är lite sånt jag pysslar med på dagarna,
för er som undrar.

Har flyttat in en till grej i min garderob som jag inte visat.
Som jag är grymt nöjd med, för det var ett riktigt fynd,
och precis vad jag var ute efter.
Visar den ikväll! :)
Nu jobb!
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0