you are in my dreams ... my beautiful island

En sak till orkar jag innan sängen...
kika lite på bilderna...
kika på Gotland


Jag har fått sånt galet sug nu!
Även om det känns långt borta så är vi snart där!
Sol, värme, salta havsvindar, rosé, after beachen, stranden....
mysiga gränder, häng i parken, rosor & kullerstenar.

Behöver jag säga att jag älskart!

Det är dags för bokning nu...
stugan kan bli vår i år igen.
Allt utanför dörrn bah!
Ni som känner er sugna, hör av er!
Blir vi många bokar vi ett helt hus! 
Då köör vi!
Parteeyyy för hela slanten!

Men NU blir det sängen &
jag ska somna med dom här bilderna framför mina ögon...













Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad härligt de ser ut, jag följer gärna med MOHAAHAH Skulle nog inte få, vill nog inte ha mamma o pappa me nehehe de går nog inte för sig, men det ser i allafall mysigt ut. Pussis

2010-01-15 @ 06:16:27
Postat av: Diana

Ja, det ser ju helt..underbart ut..

Kan inte annat än att hålla med, & jag vill me...ut i natten...

Keep on dreaming I will...



Love*

2010-01-15 @ 10:22:48
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

NU har de varit dålig uppdatering här :(

2010-01-19 @ 10:09:03
Postat av: tc

ååh va mysigt d låter! När ska ni åka dit?

2010-01-20 @ 15:28:27
URL: http://baratc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0