write something? or...

Hur leker livet med er där ute i snön?

Själv så har jag jobbat hela helgen.
Och varit med la familia.
Mysigt som alltid. 

Annars är allt jag gör bara längtar.
Och tycker att den här månaden är värdelös.
Hatar att det är kallt & vill att det ska bli vår.
Längtar ihjäl mig tills vi flyttar & till sommaren!
Alla dagar just nu är bara en evig längtar & det suger ju purjo...
Det är det.

Kanske borde styra ett summer pary för att få the feeling iallafall...
Vad sägs?

Nu ska jag till jobbet igen.
Så i får höras när det finns mera to tell you...

*pussen & kramen då*



Som sagt...kan man längta mer??


Vi ska dit.
Låter tidigt...meeen
det är dags att boka nu.
Så om ni vill bo i ett hus innanför murarna är det bara & höra av er till mig.
Pronto!

Kommentarer
Postat av: Lii

Njuuuut av vintern! Den blaskar ändå bara bort snart och så blir det jättelång väntan efter våren ju.. Åk lite pulka eller skrillor så ska du se att vintern känns lite mer spännande =) jag kan rasta dig i en backe om du vill! pussepuss

2010-01-11 @ 13:34:50
URL: http://anjalii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill meeeeeeeee.......



MEN!!! Det där JÄVLA MENNET!!



...pengar...dom där JÄVLA PENGARNA!!



Det absolut roligaste skulle vara om vi fixa barnvaktis & om vi 4 åkte å röjde gärnet torsdag till söndag... VILL VILL VILL!!!!!!



Hmm......VILL!!



Hur ska man lösa det...LOTTO!

Kan jag inte vinna på det där JÄVLA LOTTOT NÅNGÅNG!!



Come on....some luck please****

2010-01-11 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0