hennes tankar...

Här sitter en trött tjej.
Hon har jobbat hela dagen.
Sen fick hon en super mysig & go middag av sin b-friend.
Nu har hon bara hängt i soffan & druckit iskall ramlösa.
Det är jobb imorrn igen därav den festlösa helgen, pallar inte.

Det kommer bli mycket tjat nu...eller tankar egentligen.
Om nya lyan.

Jag ser fram emot det galet,
speciellt inredningsbiten & shoppingen off course.
Själva renoveringen är väl kanske inte det roligaste.
Meeen jag är inte den som är den.
Det är bara & kladda ner sig i målar färg, inga problemos där inte.
Men som sagt, jag shoppar ju såklart hellre.

Här är några av dom tusen grejer på min inspo lista... 





Nu ska tösen hoppa i säng.

*have a lovley night whatever you do*


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vad fint de kommer att bli, även om du inte har slantar att köpa allt nu så kan du ju spara och få de du/ni vill. Kommer bli kanoners de där:)nu är de bara 4 dagar kvar :)

2010-02-01 @ 15:51:54
Postat av: Diana

Ni kommer få det så himla fint!!

Det är ni så värda!!

Helt fucking lovely!

2010-02-01 @ 20:29:29
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Diana

Miss uppdate!!!

2010-02-03 @ 12:19:21
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0