a lot of photos on my wall

Yooo darlings!!
Hur har ni det dåå??

Jorrå satte...igår tränade jag röva dåh!
Känns idag kan jag säga.
Ute på en lång promenad med vovvsingen.
Dock förvandlandes den snabbt till en fet power walk,
i en sisådär halv meter djup snö. Lagom jobbigt va de!
As skönt när man kom hem dock.
Tog en låång dusch med skrubb, hårinpackning & ansiktsmask.
Sen vart det soffan med en kopp te & en varm filt. Mys på det! 
Senare böt jag ut tet mot ett glas rött vah!
Bah smaska i mig dåårrå!
Tyvärr blev det inte mer partey än så, jobba idag så...

Men nu till grejen...
det är så att jag ska ha en "bildvägg" i min nya lya då.
En hel vägg med en massa foton på mina nära & kära i en massa fina ramar.
Japp, så ska det bli. Kommer bli asfint!
Så jag har beställt ett gäng nu, hoppas att dom blir bra. 

Och så har jag beställt lite fina bilder som jag ska ha i min walk in oxå!
Här är några av dem....



Och en massa fler...tror det kommer att bli grymt!
Nu ska jag off to work.

*peace and lööve bejbis*





Kommentarer
Postat av: nina

Hej Detta kommer bli skiiiit fint, skall bli så himla kul hoppas ni kommer trivas kanon där, de tror jag :) Puss

2010-01-30 @ 11:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0