sänk mig bara! som ett jävla skepp...

Jag mår såå dåligt.
Huvudvärk...
Är så jävla sänkt.

B-friend sa att jag var varm & visst...
så klart att jag har feber.
Bara lite men ändå...Orkar inte, har inte tid med det.

Kände det på mig. Har inte känt mig riktigt kry sen i lördags.
Men jag har liksom lärt mig att ignorera det.
Är så van att ha ont i huvudet att jag struntar i det.
Jobbar ändå & håller igång så att jag inte har tid att tänka på det.
Men sen...när jag kommer hem, då märks det.
Och klart att det blir värre om man håller på så.

Men jag vill inte va sjuk.
Men vad fan gör man?
Det är väl bara & stå ut med skiten.

Så...nu ska jag trycka i mig en burk me piller.
Och somna som en stock har jag tänkt.

*over and out*






Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman, Krya på dig, och jobba inte om du är sjuk för då kan de gå riktigt åt Helvete !!

2010-01-05 @ 08:16:15
Postat av: Lii

Men herreguuud krya på dig o stanna hemma. Susselull!

2010-01-05 @ 23:04:59
URL: http://anjalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0