it´s Antarktis here

Jaha!
Verkar som att vi har det värst då,
-53 grader här!

Träffade på både pingviner & isbjörnar på morgonpromenaden.
Trevligt!
Men nu börjar jag att lacka på valrossen
som brölar ute på terassen!

Jag ska prova damma till han med sopkvasten så kanske han drar vidare...

Äh, jag är bara sjuk.
Och det är inte bara i huvudet.
Suck...jag hade kunnat jobbat & tjänat pengar idag.
-Vaddå OB-Kåt?!
Men nej då får jag ligga här & må skit istället. 
-Jävla Gud, är du nöjd nu?
Jaja, mår iallafall bättre än igår så det ser ljusare ut!

Nu måste jag ta tag i den där valrossen...

*later*

Visste ni förresten att pingviner klarar upp till -90 grader!
Läste det på mjölkpaketet i morse.



Dom tar det kallt kan man säga!


Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHHAHAHAMOOOHHAHAAA, Du är helt galen du.

Puss på dig

2010-01-06 @ 22:32:06
Postat av: Julia

alltså, nu i kväll, när jag gick till träningen! då fick jag seriöst akta mig för isbjörnar! och sälar som låg lite här och var... helt sjukt!

2010-01-07 @ 22:42:18
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: Anonym

Krya nu! Drick det dära teet du har hemma så kanske det blir bättre =) pussepuss

2010-01-08 @ 15:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0