can you longing more??

Kan man längta mera?!
Åh, vad jag längtar!

*Tills vi flyttar...nya lägenheten!
*Tills sommaren...grillparteyn i nya lägenheten! 
Meen ååååh, kan det inte bara bli vår nu?!
Kan vi bara inte fått ordning & fint i nya lyan & ha en fest på g?

Vore inte det nått så säg!
Det vore awesome liksom!

Jag köpt två kökshanddukar på HM Home idag.


Fina vah??
Kommer att passa perfect i nya lyan, i think.

Sen så har jag frysit rumpan av mig idag,
vart på långpromenad med vovven.
Fick så jäkla ont i ena skinkan,
för att jag gick & spände mig hela tiden, för att det var så halt!
Bra träning där.
By the way...så har jag ju skaffat mig en PT me!
Så summer 2010 here i come!

Och igår klippte jag mig!
Lite kortare blev det, me det behövdes, galet slitet.
Rufsigt & blont of course, like i like it.
Meen...det kommer att växa ut fint till sommarn.
Lagom längd tills dess. 
Ska visa er en liten bild på´t sen,
tar en bild imorrn när det är lite mer fixat.
 
Ska besöka solarieöarna en sväng idag med.
Försöka få en känsla av summer fresch!
Nu är man ju lite blekare än sis, som vart i Brazil.
Det gåår ju inte!

Men välkommen hem till siirraan & hennes lilla familj iallafall.
-I missed you sis!
Och tack för finaste pressen!
En rosa rip curl väska fick jag!
Loove it!
Ska visa bild på den sen!
Och en surfbräda med våra namn på, att ha på dörrn vah!
B-friend fick sprit! Det gillas ju alltid!

Nu ska jag dricka lite te!

*later my darlings, later*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0