Heroin Diaries

Jag måste ju erkänna att jag har saknat bloggandet.
Det är ju lite som terapi, att få skriva av sig sina tankar liksom.

Men jag har helt enkel inte haft tid, jobbat & planerat flytten...
snart...snart flyttar vi!
Ska bli så jäkla kul!
Men det är sjukt mycket som ska göras innan,
så jag tänker blogga lite när jag har tid & lust.
I´m back...for now....

Tjejen är ledig idag dårrå, hel schönis!
Jag har nyss kommit hem ifrån en timmes promenad i snöstormen.
Myyy Gäääd....så galet mycket snö det är!
Våfflan såg ut som en liten snö hög på vift. 

Nu ska jag läsa Heroin Diaries...
är helt hooked!



Självklart spelas Mötley Crüe  på playlisten 
och det dricks te Jack Daniel's for the right feeling!

 

Soo have a nice day and...Fuck you!


Kommentarer
Postat av: Julia

Well.. fuck you too!! :D

2010-01-27 @ 14:53:33
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: Nina

ÅÅÅÅ vad gla jag blir att du skriver igen, då får jag ett litet skratt om dagen och då lever man längre:) Love You

2010-01-27 @ 19:22:17
Postat av: Lii

Välkommen tillbaka rå, fint tycker jag hurra! =)

2010-01-27 @ 21:22:21
URL: http://anjalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0