she is a sleepy girl

Todels alla söta nötar däute!
Hur mååår ni dååå??
Lägg in en koment & tell me vaah?!

Jag har jobbat idag med.
Och nu är jag nyduschad & fresch bah!
Softar i soffan lite.
Men den här tjejen är trött...
så det kan bli sängen snart.

Hade egentligen velat lägga upp lite pics,
på grejer jag tänkt till nya lyan.
Och visat er lite nya klädköp som jag planerar....
men jag har ingen ork.

Ska jobba imorrn med (7dagen i rad),
sen är jag ledig i helgen!
-Ja, tack till det! 
Ska bli schönish!

Så i helgen kanske orken finns där!
Fast då är väl tiden ett problemo, har liite för mycket jag vill göra.

Men jag ska hålla er uppdated, promise! =)

♥ sleep well ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0