shopping girl on the move

Jorrå, nu så har jag satt rumpan i soffan, finally!
Jobbat idag.
Efter jobbet blev det en lång dusch, medans b-friend fixa käk.
Tacos! Mmmm...älskart!
Fast med Quornfärs istället för köttfärs & inga bröd eller chips.
Bara en stor sallad & så blandar man ihop allt på tallriken.
Tacosröra a´la pess bah!

Efter middagen så hade b-friend lite mode visning.
Köpte hem lite kläder till honom idag.
Ett par Lee jeans, grå/svart sliten tvätt & lagom mycket häng.
Skitsnygga vah!
Och en Diesel t-shirt & en G-star hoodie, siiiitfina dom me!
*glad när det passar herrn*


Kan ju säga att man blir helt galet sugen på & shoppa när
vår grejorna börjar att ramla in i butiken.
Men jag hittar ju nästan alltid mer till b-friend än till mig,
that´s strange??


Jaja, nu har han fått lite,
sååå nästa gång är det min tur! =)


Nu blir det lite surf innan sängen.
Imorrn är det jobb igen.

*peace out lovers*

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag behöver också :(, du hade snygg tröja idag såg jag :)såna gillar jag :)

2010-01-13 @ 06:04:55
Postat av: Lina

Hej tjejen!



Härligt glad man blir av dina blogg.

Våfflan ser ju hur liten och gosig ut som helst!



Tack för senast när jag fick gömma mig hos er när liten skrek.

Vi ses igen när jag har pengar, för det är ju farligt att gå i affärer nu ju när vårnyheterna kommit.. särskilt när man är pank som jag hehe



Kram på dig!

2010-01-13 @ 20:46:21
URL: http://minimattens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0