stomach pain and movement disorders

Hey sweeties!
Hoppas att ni mår bra i kylan.
Det gör inte jag...


Jag fick nån magsjuka & har legat på toan dom här dagarna.
Inte speciellt trevligt alls.
Förutom att man går ner lite i vikt då förstås!


Sen så har det varit en massa strul med lägenhetsköpet hit & dit.
Och det har inte fått mig att må bättre direkt.
Jag orkar inte ens förklara allt...

Meen jag kan säga att säljaren har krånglat som fan och
mäklaren har inte gjort sitt jobb ordentligt.
Utan jag har fått ringa runt & fixat en massa saker som "glömts" bort osv.
Vilket höll på att sluta i katastrof.


Men nu är allt ordnat iallafall.
Tack vare mig då.
Är sjukt less på det och längtar tills allt är klart.
Att springa mellan telefonen och toan har inte varit speciellt kul.

Nåja, nu ska väl allt vara ordnat, hoppas jag.
Så nu ska jag vila upp mig lite & försöka få i mig lite blåbärssoppa. 

För snart så är det väl dags att börja packa kanske...

Snart är jag på väg...


*kisses and hugs dåå*


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh. tycker så synd om er med allt strul!

typiskt att saker inte bara kan gå smidigt..

Mäklarhelvete, borde få på moppo!



Krya på dig kramar från alla i familjen holm/engsten! =)

2010-02-03 @ 21:03:21
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej men usch! Tänker på dig gumman!

2010-02-03 @ 21:23:24
URL: http://juliainkenya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0