I am a fixer!

Jorrå, det vart lite ferre här i helgen!
En två dagars tillochmed.
Från lördagen har jag en hel del stearin på
mitt golv, min vägg & mina skor!
Så blir det tydligen när John & Ida dansar.
Men det är helt oki, vi fick ju korv i inflyttningspresent!
Men hörrni, jag är ju veggo! =/ 
Hahaha
B-friend blir glad som får allt själv kan jag lova.

(Ida: din kylväska som du hade till bärsen är kvar här!)


Annars har vi mest grejat här hemma.
I´m a fixer numera!


Så har jag ju jobbat på jobbet mitt oxå! 
Jag gåååår ju numera till & från jobbet.
Det känns riktigt bra faktiskt.
Men kallt.
Jävligt kallt. 
Fast det är ju ganska skönt att gå när det är sol.
Snöstorm gillas inte.
Snälla vår kom hit nu!

Jag vill ju gärna visa hur fint vi har börjat att få det här hemma.
-My crib is looking good!
Men kameran ligger fortfarande nerpackad.
Och tiden finns tvärr inte just nu,
känner att jag knappt har tid att skriva här.
Det är ju så mycket annat jag vill greja med.
Så tyvärr får bloggen lida lite.

Hoppas att ni har det bra där ute i kylan.

Ni som är så nyfikna på the crib så ni tyyp dööör,
slå en pling & kom över på en kaffe istället!


*over and out*

 


Kommentarer
Postat av: Faster

Hej ! Hoppas allt e bra med er , o att ni trivs för de skulle jag göra kan jag säga !!! Jag har varit o tjuvkikat på er lägenhet igår men du va på jobbet , va med Nina för hon skulle ut med VåfflAN. jA, VAD SKA MAN SÄGA , Så jävla SNYGGT. De är så du hela lägenheten. jag kommer defenitivt till dig snart med en flaska vin eller 2 flaskor ,,, äh vi tar en dunk !!! Många kramar Fasterraster

2010-02-25 @ 08:39:38
Postat av: Anonym

Fan lär ju haka på syrran om inte annat om hon ska hälsa på. Vill seeee! Älskar att du faktiskt har en walk in! avundsjuk japp. Pussepuss!

2010-02-25 @ 10:02:15
Postat av: Ida

åh nej. jag ber tusen gånger om ursäkt för stearin all over your place. Jag skyller på john ;).

ja just ja, vi får komma förbi och hämta den.

tack för en kanon lörda =D

kram ida

2010-02-25 @ 15:43:27
Postat av: Sis

Helloe!

Whas up?

Skaru göra helgen? Joppa?

Ja me, lördag....Pärra söndag..

Mer?

2010-02-25 @ 22:12:30
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0