Hotel Breakfast

Meen hallååå värda dagar or what?!


Igår ledig vah! Lovley!
*Sovmorgon

*Träning
*Solning
*Städa lyan
*Fick hjälp av bästa pappa,
*Hyllor på plats
*Lång dusch, rakde ben & nytvättat hår
Det var en helt värd dag!

Och lika värd är denna morgon kan jag lova!
*Vakna utvilad tidigt!
*Kröp ner i sängen igen & läste Elle tidningen
*Gjorde grymaste hotellfrukosten till mig själv & våfflis
(Te, färskpressad apelsinjuice, ägg, yougurt me musli,
frökuse me ost, gurka, paprika & tomat & lite örtsalt.)
Huur mumma??
Tända ljus & allt!
Underbar morgon!
Det enda som saknades var b-friend.
Men jag ska fixa lika till han imorrn, innan jag åker & jobbar.

Så guld igår, guld imorse....hoppas på guld hela dagen & kvällen me!
Vill att sis & jack ska komma en sväng,
gå promenad & käka chokladboll...
koom igen råå siis!


Sen så kan ju min Sweetie Darling få svara i fåånen me. *sakna*
Vill känna på magen juh!


Hoppas att ni har en helt värd fredag ni me!

*love, love löööööve to you from meee*


Kom på en sak....
räkningarna ska betalas, tvätten tvättas & mat inhandlas...snork!
Inte värt.


Kommentarer
Postat av: Diana

Å självfallet så ställde jag upp å tröck en boll! Eh...

2010-02-27 @ 21:03:44
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0