whiiiining

Mår som en påse skit. Trevligt, NOT.
Wayyy??
Orkar inte.
Så jäkla yr, illa mående & kallsvettig.
Kan inte fokusera. Vart är fokusen?
Jävla virus skit.
Jag vill vara TOP NOTCH!
Jag har för tusan inte råd & vara sjuk för det första.
För det andra så orkar jag inte vara sjuk, TRÅK.

Jag bara gnäller & gnäller. Whining!
Men Hallooo, det är ju befogat,
Behefogaaaat.
Om ni kunde känna.
Kände hur det känns för mig.
URK.

Jag har jobbat idag.
Gick på toa & såg mig själv i spegeln,
bara bilden som möte mig borde gått hem.
Blek, rödögd & sliten. Usch.
Vart är bruna, fräscha lilla pess. Kom igeen nuu.
Tvingar ärligt talat mig & vara vaken, det är bara inbillning.
Ska duscha nu, sen vakna and feeling goood, imorrn.
Det ska jag.

Om inte så bryt ut ordentligt då virus helvete, låt mig få känna på´t.
För sen vill jag fasiken vara på topp.
Like aaaall the time!


*goodnightsweethaearts*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars...jag vill att du ska må bra..heeeeela tiiiden!! WHY!!??

Dumma fluemooonsteeer!! Keep away from my sister your mother fucker!!



Hehe...hoppas jag skrämde iväg den faan nu!



Hoppas din natt blir skön med mycke viiila!!



PÖSS!

2009-09-06 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0