tingling in me, when my dreams come true

 Yesterday was AWESOME!

Först så gick det fint som snus på jobbet igår, har fixat en till vägg.
Hann börja på en tredje, inte så mycket finlir,
för man vill ju ha klart det mesta till helgen liksom.
Det kommer att bli snyggeeeyyy när allt är klart!

Sen hem fort som faen & styrde upp en maffig pastasallad & paj.
-Gött va!
Sis & hennes lovley littel family kom över & käka. 
Efter det så dök Filleeeeyyy upp.
Han ville oxå gratta min b-friend on his birthday.
Blev fika.
Kanelbullar, som han som fyllde år önskat sig! =)

Men kvällen slutade inte där...
För jag & b-friend satt oss nämligen framför datorn & kika på flygbiljetter...
Vi har planer. Vi hoppas. Vi vill.

Till Hawaii!


Will see...men det vore en dröm.


Det finns så mycket platser jag vill se.
Villka jag varit på?
-Jag kan berätta för er! =)


*Finland-Helsingfors, Åbo
*Norge-Oslo
*Danmark-Köpenhamn
*Tjeckien-Prag
*Iberiska halvön-Gibraltar
*Spanien-Málaga, Mallorca, Ibiza
*Kanarieöarna-Teneriffa, Gran Canaria
*Italien-Sicilien
*Grekland-Rhodos
*Marocco-Tanger
*Florida-Daytona Beach, Orlando
*Illinois-Chicago
*Thailand-Bangkok, Koh Samet, Koh Samui, Koh Phangan, Koh Tao, Krabi

Hm...har jag glömt nått?
Jaja, det är alldeles för lite iallafall, vill se sååå mycket mer!

Dom som står högts på drömlistan just nu är...
*Hawaii
*Maldiverna
*Bora Bora
*Japan
*California
*Australien
*Nya Zeeland


Och fler finns det...
Vi får ta ett ställe i taget.
-Jag ska plocka dom en för en!
Det är så vi gör det.
Det är så vi lyckas.


*soo keep dreaming my friends...till the end*


Kommentarer
Postat av: L

Chicago ligger väl ändå inte i Florida, Jessica!? =)

2009-09-18 @ 11:09:54
Postat av: Jessica

Nej, Chicago ligger inte i Florida det ligger i Illinois , råkade skriva det för att vi stannade till där några dagar,innan vi åkte till just Florida. Blev mycket ställen & hålla reda på där. Sorry...Men nu är det rättat.

Nöjd? =)

2009-09-18 @ 12:26:34
URL: http://surfgirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej.



jag ringer dig nästa vecka.. kommer vara fullt upp i helgen tror jag.. hoppas det är okej... puss och kram

2009-09-18 @ 16:01:04
Postat av: Mamma

Jag hoppas du får besöka alla dessa länder och de tor jag du hinner med :) för du är ju ung ännu se på mig :) just nu är jag i LA :) fast de tog några år och jag börja väl resa när jag var gammal :) men de går de me så du hinner ta en sak i taget så skall du se att när du är 50 så har du varit på alla dessa ställen. Mång Många Kramar från LA

2009-09-19 @ 07:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0