hide me in my fever chills

Jag kände mig sjukt hängig när jag vaknade imorse.
Febrig & ont i halsen.
Men jag tog två ipren & åkte till jobbet.
Sjukt mycket att göra, så det var bara att sätta igång. 
Kollegorna tyckte inte att det märktes på mig att jag mådde dåligt,
inte så konstigt, körde på som en tok hela dagen,
stannade inte ens upp för lunch.
Jag var så jäkla rädd att jag skulle däcka om jag ens tog en liten paus.
Var nära & spy några gånger, kallsvettades helt galet.

Hade vart skönt & gömma mig bakom mysse & brillor.

Mary-Kate gömmer sig


När jag slutade var det bara hem & in i duschen som gällde.
Nu känner mig helt sänkt.
Of course, vad hade jag räknat med.


Soo...now bed.

*slitna kramar*

Kommentarer
Postat av: Diana

Men hallå!! Du får inte jobba om du mår dåååligt fattar dy!!

VILA, REST, TAKE A BREAK!

Love!

2009-09-03 @ 23:23:59
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: mam

Men lilla gumman du får inte göra så!!!! hallå var hemma nu någon dag så kan du pratta med mig på msm:en istället



Love You

från Hollywood, skall göra Hollywood BLW i kväll :)

2009-09-04 @ 01:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0