this post is on Swenglish

Halloooo my readers!
Nu var det ett tag sen jag skrev, 
but I have not had so much to tell if i say so,
i have just resting my self.

Så jäkla sjukt, när man precis börjar känna sig rätt okej,
då ska man vakna med migrän & halsont.
Det är som ett jävla skämt.
Nu får det ta mej tusan räcka!

Helgen har ju varit lugn.
I fredags blev det ur mysig middag hemma hos sis!
Lovely! I can tell you
Och resten av helgen bestod av mys med b-friend.
Promenader & mys i soffan.
I needed it.

Så idag ska jag försöka ladda inför min galet långa dag
på jobbet imorrn, jag går hårt ut efter sjukan liksom!

Läser mammis & pappis resdagbok & blir bara mer
& mer sugen på att dra iväg!
Det tål att funderas på...
vi är ju som sagt, 
very, very much sugna på Hawaii!
Sooo...we'll see

the hawaiian girl and boy


Gillar ni min svengelska?
Inte?
Ni får stå ut med den för i loove it!
Mooohahaha


*later sunshines, later*

Kommentarer
Postat av: Diana

2009-09-14 @ 23:24:39
URL: http://W
Postat av: Diana

I löööve din svenglischka! =) Möhöhöhö!

Det är so fucking pöördey!



2009-09-14 @ 23:25:54
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Puss o Kram hoppas allt går bra där hemma:) snart är vi hemma igen, längtar efter er :)

2009-09-15 @ 07:03:58
Postat av: tc

krya på dig gummz'v. ååh fan va nice me hawaii, blir jätte avis om ni åker!:*

2009-09-15 @ 12:50:45
URL: http://baratc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0