Monday and of to work.

Joppa idag me.
Åh, vad jag hoppas att den här veckan går fort fort, fort!
Längtar tills på fredag!
Ledig dag & la familia kommer hem!
Ska bli så skoj!

Ingen frukost hemma
eller nått ätbart alls faktiskt...
så måste to the food store ikväll & handla lite.
Det enda som ligger & skramlar i magen är en stor latte.
Tur att man blir lite pigg av det iallafall. =)


Mary-kate and the latteeyyy!


Måste oxå införskaffa mig en mysig halsduk,
det är tid för det nu liksom.
Vi har fina på jobbet, liknande som hon har på bilden.
Kommer nog bli en därifrån...i think.

*have a lovely day darls*


Kommentarer
Postat av: Diana

Hey Lovely sis!



Du måste köpa hem maaaat förstår du, frukost, viktigt mål på dagen! =) Att jag måste behöva tala om!



Åh du, bry dig om dom som bryr sig om dig!



PUSS

2009-09-21 @ 23:06:17
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: jag

Tänk om alla var som DU!!! bryr sig om dom som behöver någon som bryr sig om !!!!!! LOVE

2009-09-22 @ 07:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0