min födelsedag blev såå värd idag!

Puh!
Nu har jag fått mig en riktigt mysig födelsedag! =)
Helt lovely actually!
Tack alla ni söta!♥

Jag gillar födelsedagar, tycker inte att man blir för gammal.
Presenter däremot behövs inte, även fast det är skoj!
Men det viktiga är ju att få träffas, fika & umgås.
Häänggeeyyy liksom!
Det är det som är myyys & det är det som man ska take care of liksom.
I think...


Men det blir lite trångt i min lilla lägenhet...surrigt kan man säga.
Bakade en tårta med maräng, daijm & hallon.
Den gillades!
Trots att den hade blivit lite mos! *tur*
Och snickerskakor, som blev så populära att receptet efterfrågades!
-Så nu kan man kallas bagare med va?

Nu är allt undan stökat & diskat, schöönish!
Det blir lite mys i soffan innan det är dags för & sussa.
Lilla Våfflis är helt slut, det har varit mycket stoj idag.

I am pretty tired me too...myy gääd i´m an oldie!
Så nu säger tjejen på 28 "jord snurr"...


Go´natt till sina loved ones ♥


A parteeeyy picture from my 25 years birthday

det blev en lite fullare dag kan man säga...
kan ju bero på shots brickan jag blev tvungen & hinka i mig me! =)




Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS i efterskott gumman! Skulle skicka ett mess igår tänkte jag, men upptäckte att jag inte hade ditt mobilnummer... Fanns visst inte på Hitta heller. Läste att födelsedagen visst inte blev så skoj. Tur att det ordnade sig idag då(å med idag menar jag onsdag...varit vaken å jobbat tills nu, men nu äntligen sova!). Vor supernice att ses ngt en dag! Kraaamar efterskottsgrattiskramar! :)

2009-10-01 @ 03:46:43
URL: http://princesslina.tumblr.com
Postat av: Emelie

Skönt att det vart en bra födelsedag till slut!!

2009-10-01 @ 07:04:26
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för igår, ja bulla, snickerskakor och tårtan var jätte gott. Alltid lika kul att komma hem till er fika. Puss och hoppas du fick en skön natt

2009-10-01 @ 08:51:42
Postat av: Diana

Skönt att du fick en värd dag tillslut! Det är du väääääääärd!

Lovely sis!



Puss från mig å Jack!

2009-10-01 @ 10:37:14
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0