he is a surf dude and I know it

En liten kort uppdate...

Har duschat efter en lååång dag på jobbet.
Men fick mycket gjort. Skyltfönstren & kampanjerna är klara.
Hann tillochmed börja fixa med ena tjejväggen, såå värt!
Det kommer att bli så fiint när det är klart.
Nytt & soo freesch liksom. Roligare & jobba då vettu!

Soo finnally, mysuggsen är på!
Schöönish säger jag!
Nu luktar håret gott...hela jag luktar gott.

Dricker min femte kopp te idag!
That´s mucho tea my friend! =)
Jag är glad att jag hittat tillbaka till mitt te drickande.
Inte för att jag någonsin har varit borta helt,
men latten försökte smyga sig in & sno lite plats.
- Du lyckades rätt så bra...
men jag är ju fortfarande en tea person, 
that's what I really like, lixom!

Min mun log när jag gick in på bästaste siirrans blogg idag!
Jag är moster till sötaste kiden ever.
Myy gääd, soo cute!

Coolaste mössan & Quicksilver dojorna på, reallyy lööve it!
Pööörrddeeeyyy kan man säga!

*he is a surfer dude and I know it*


Om jag någonsin får en bejbi, så hoppas jag att h*n blir lika söt som Jack!
-Jaaa tack till det lixom!


Dags för sängen, dags för att krypa ner ååå baa myys!


*sleep tight söta ni*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att se att du är igång igen, hoppas ni alla mår bra där hemma i Eke nu. Snart är vi hemma igen

många många kramar från Santa Cruz

2009-09-16 @ 06:35:08
Postat av: Diana

hihi Ja visst fan e han en liten goding!!

Söt du e som skriver så me!!

Han måste berås på dig å mig sis!

KRAM!

2009-09-16 @ 11:44:24
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0