hade hoppats på en värd födelsedag

Min födelsedag är slut.
Och det har inte varit den bästa.
Nej, en av dom värsta skulle man kunna säga.

Jag åkte hemifrån vid nio på morgonen & kom hem vid nio på kvällen.
Jobbat hela dagen.
Allt gick fel som kunde gå fel. 
Hann inte med det jag skulle, symaskinen gick sönder...
Det var ingen bra dag på jobbet. 

Efter work så sprang in & handlade innnan jag åkte hem
& glömde hälften, såklart!
Tappade påsen så äggen gick sönder.
Körde in i en trottoarkant & förstörde hela fälgen! Snyft!
Duschade i iskallt vatten & skärde mig på rakhyveln.
Tvättade håret & så var balsamet slut!
Så efter att ha slitit ut mitt hår & gråtit en skvätt så sitter jag i soffan, själv... 
Kom hem sent & efter duschen så hade b-friend redan somnat. 

Men fina han hade iallafall gjort super mysigt hemma med tända ljus, fruktsallad & te.
Fick oxå lite små presenter som Hanky Panky trosor, bodylotion & ett Nikita halsband!
*tack hjärtat utan dig hade den här födelsedagen varit helt ovärd*

Och utan alla fina mess & pappas besök på jobbet idag så hade det nog kommit fler tårar.
Så tack snälla.
Nu hoppas jag att morgondagen blir en underbar födelsedag i efterskott!

*trötta kramar*

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhh...typiskt! Stackars min sis, på självaste dagen så går allt åt skogen..Förstår att det måste ha känts värdo..

Men idag så lovar jag att det kommer bli bättre, med nära & kära i ditt hem, som är där för dig, för din dag i efterskott!

Vi kommer med kärlek*



Puss!

2009-09-30 @ 08:34:38
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: tc

Grattis i efterskott gumman :)

2009-09-30 @ 09:22:39
URL: http://baratc.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du "lilla" gumman man skall vara med om mycket, men om detta var din värstaste födelesedag så kommer det bara fina födelsedagar efter detta :)så tänk vad skönt inga mera sådana födelsedagar. Kram Kram på dig

2009-09-30 @ 09:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0