family love

Meen haalluuu!
Dålig uppdatering i helgen, i know...
men nu kommer det för hoppningsvis bli ändring,
på dåliga uppdateringar för nu är jag tillbaka hemma.

Hemma hos mig, i lilla lilla lägenheten.
Jag gillar att bo hemma hos la familia oxå, det gör jag verkligen.
Men det känns skönt,
schööönish att va hemma hos mig liksom!
Bland mina saker.
All my things.... 
Med min rosa lilla laptop i knät, i soffan, med tända ljus & te.
Myys som det ska vara!

Såå...
i fredags kom mammis & pappis hem & det gillar vi!
Känns riktigt bra att ha dom hemma. Tryggt liksom.
Kan nog inte riktigt fatta villken resa dom har gjort!
Såå coolt! Jag vill oxå!
Och så fick vi galet mycket fina presents!
Myy gääd så lyxigt!
*TACK*

Ska lägga upp bilder så ni får se sen...
men nu berättar jag så länge då.

*En hel stooor rosa påse ifrån Victorias Secret!
Med mys dress, byxor, luvtröja & t-shirt,
trosor & bodylotion som luktar gott som faen!
*Parfym, Viiin & örhängen! 
*Sprit i en döskalle flaska, scaary...
*Saint Christopher protect us surf medalj på halsband.
Legenden är att Christopher är beskyddare av resor.
Surfare bär denna medalj för lycka & som skydd.
*En skateboard!
Men inte vilken som helst...
utan en Bam bräda designad av Kate von D!
Såå snygg, i lööve!
Och signerad av henne själv of course!
Då mam & pap tatuerade sig hos henne!
Så den sitter på min vägg nu, sniiigt!
*En väggklocka designad som en surfbräda, coool!
*Jag GLAD* 


På lördagen åkte vi & överraskade mamma för att hon har fyllt 50år! 
Alla var med & det blev smörgåstårta, vin & öl!
Hon fick en spaweekend som alla vart me & samlat till. 
Jag & siirran ska spara & göra det me henne! 
Det ska bli super myyyys! 
 
Igår så hade vi ännu mera familje mys.
Vi har nog saknat dom riktigt mycket! hihi
*I'm glad to have you home again*
Och jag tog hand om lilla Jack & matade han & allt!
Han är den bästa bebisen ever!

Nu ska jag gosa me våffflis!

-Jaaa tack!


*puss&kräääm*




Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS JESSICA PÅ DIN DAG!!!!!



Jag är också jätte gla att vara hemma hos er har saknat er jättemycket (i allafall de sista 2 veckorna), TACK TACK så jättemycket för presenten längtar redan skall bli mys att få vara bara med er två en hel helg. Kram vi ses snart :)

2009-09-29 @ 08:30:54
Postat av: Diana

Ja fan, haha, vi måste ha saknat dom som attan. Vi hängde lixom hela helgen!

Åh shit så fina grejer vi fick,we like very mucho!



Jack pussar moster på födelsedagen!

2009-09-29 @ 10:15:21
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0