i have pain in my pads

Tired.
..tiiiireeeeed,
kan man säga att jag är.
Veckan har varit  full,
med en massa jobb, för lite sömn & ett oroligt hjärta.
Men igår lugnade oron ner sig & det känns bättre än någonsin.
*löööve uuu myyy friend*
Men trött är jag fortfarande, ska göra någonting åt det snart.
Sängen...-Jaa tack!

Imorrn kommer hela la famila hem!
Vi ska ha fredagsmys & jag ska laga middag.
Siirraan, med resten kommer &
så kommer dom som varit in da U.s.a....
Wiiieee, känns såå bra!
Jag har saknat mammis & pappis!

Btw...
Mina fossingar gör ont.
Trampdynorna är ömma.
Har gått & stått för mycket.
Dom är i stoppade i mina mysuggs nu.
Myy gääd såå nice.
Me like.

Nu ska jag gå & massera mina dynor.

*sleepa nice & schöönninsh myy freinds*









Kommentarer
Postat av: Emelie

Då får jag testa det! Själv har jag hittat ett vanilj te och ett coccos te på jobbet som just nu toppar listorna! :) Är nästan som att dricka vit chocklad och det är ju perfekt när man mot eftermiddagen blir sugen på något! Hoppas ni får det trevligt ikväll!! Hälsa resten av familjen välkommen hem!

2009-09-25 @ 06:46:01
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Diana

Wohahaihihe! Vilka söta fossingar!

Ses snart, familjemys till tusen!

2009-09-25 @ 11:19:52
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Tina

i know, love it!! Men de tråkiga är ju att de är svårt att få den där färgen.. kram

2009-09-25 @ 14:12:23
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0