why can´t you see what I see

Den här helgen har jag bara jobbat.
Joppat kan man säga! =)
Trött nu.

Och lite ledsen ihjärtat.
Jag önskar att vissa saker var annorlunda om man säger så.
Jag saknar min vän...
det gör ont i hela mig att hon inte verkar förstå.
Att jag inte betyder mer än så...
jag försöker ställa upp & alltid finnas där.
Men ingenting jag säger eller gör spelar någonroll,
hon går alltid tillbaka till den som har kontroll.
Kan hon inte bara inse vilken jävla idiot du är!


Ja, ja vad är en bal på slottet...


*puss&godnatt*


Uppdatering: Till Anonym...
Jag har jävligt rent mjöl i min påse.
Vitt som snö skulle jag vilja säga.
Annars så kan du ju tala om vem du är & vad du syftar på?
Btw, har jag hoppat på någon i det här inlägget?




Kommentarer
Postat av: Diana

Har en aaaaning om vem du menar..



& jag håller med TOTALT! INSE VILKEN IDIOT HAN ÄR!!

IDIOT IDIOT IDIOT!!

Ehh...urspårning, men han är URSPÅRAD!!

2009-09-21 @ 11:05:40
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kasta inte sten i glashus jessica, har du verkligen rent mjöl i påsen? man ska inte hoppa på andra om man inte har d, tänk på d;)

2009-09-21 @ 12:32:21
Postat av: Anonym

Det har Jessica nog men kanske inte du !!!!!!!

2009-09-22 @ 07:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0