Våfflan 1år!

Idag fyller mitt lilla hjärta 1år!
Stora tjejen va?
Nu har vi haft henne hos oss i tio månader.
Myy gääd så fort tiden har gott!
Men hon är fortfarande mattes lilla bebis.

Just nu sitter jag & bloggar hos siirraan.
Vi firar Våfflans födelsedag här idag.
Hon & Tindra har precis fått smaskat i sig en gormet måltid.
Det gillades kan vi säga!

En födelsedagspresent har hon oxå fått,
en mjukis grävling, med en jätte svans som piper!
Och ett rosa ben som smakar bubbelgum!
Hon blev väldigt excited!

Tyvärr har hennes andra födelsedags presenter inte kommit än.
Men dom är beställda.
*Ett super fint fodrat sele, som kommer att värma i vinter.
*En as bra salva för tassarna.
Men det får hon en annan dag.


Jag hade velat lagt upp lite fina bilder på födelsedags tjejen.
Men nu är jag ju inte vid min dator.
Men jag hittade två bilder här på sis dator som får duga.


En liten knubbis, 2 månader gammal.



Snart blir det glasstårta & födelsedagsång!


*have a lovley day mina fina readers*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Bor i luleå :D

2009-10-24 @ 13:59:34
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Diana

Så trevligt att Våfflis ville fira sin dag med oss!

Moster Pussar!

2009-10-24 @ 16:25:19
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: faster

Grattis Våfflis , när ska jag få träffa dig då???

Jobbar halvtid nu så nu kan jag va hundvakt om ni behöver .



Kramar till er Fasterraster

2009-10-24 @ 18:06:11
Postat av: Designed By Hang

Nej! Gud vilken sötis!!

2009-10-25 @ 11:09:08
URL: http://designedbyhang.blogg.se/
Postat av: Mormor

GRATTIS VÅFFLAN (glömde visst din dag) men vi kommer i morgon på kalas :)

Kramisar i massor

2009-10-25 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0