Time for Party Cruise!

Jag vaknade & kände mig sjuk, min vanliga jäkla otur!
Blir såå less, ont i halsen, snorig & febrig.
Typiskt!
Men det finns ingen tid för att vara sjuk, jag super bort det.
Antingen så funkar det, eller så mår jag ännu mera skit imorrn. (förmodligen) 
We´ll see.

Fredag & dags för Party Cruise med Fille the man!
Kussen Fille fyller 25 & det ska vi fira! 
 
Med att åka i en jätte stor metall klump på ett blåsigt hav?!
Jag är skiträdd, hatar & åka båt.
Tänk om båtjäklen sjunker?!
Fy fan vad rädd, jag blir!
Livbåten nästa...myy gääd...
Får dränka min rädsla i baren,
då kanske jag dör lycklig iallafall...eh...

Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig
& känner att paniken börjar att växa.
Panic liksom!
Men det skulle säkert vara bättre om jag hoppade in i duschen
& fixade mig istället för att sitta här & blogga.
Så...dags & styra upp sig.


Tydligen så ska Da Buzz spela. 
-Ja tack till det! 

Silja Line Galaxy & Da Buzz , det kan ju bara bli paarrtteeeyy!


*see you at the ocean*

Kommentarer
Postat av: faster

Hej, ha de kul , Jag hatar med båtar , men de brukar släppa när de har glidit ner ett par glas.

Hälsa o gratta Fille , Kram fasteraster

2009-10-02 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0