psst...

...klockan är mitt i natta & jag ska dyka ner i sängen nu.
Dyka ner ba´...


Ikväll har jag beställt en dop present till världens gulligaste unge!
Åååh, hoppas att den är lika fin som den ser ut! 
Och att han gillare´n.
Den var dyr så jag hoppas verkligen att den passar, 
och att den hinner komma innan lördag!
Vore liksom skit jobbigt annars va?
Det är så synd att det inte finns lika coola bejbi grejer i affärerna,
dom grymmaste ligger liksom på nätet ju.
Och mosters gullegris förtjänar bara det grymaste!

Sen till en annan grej va?
Jag har spanat på grejer, grejer som jag vill ha liksom.
Skoooor...flera men speciellt 2 par som riktigt ville flytta in hos mig.
Borde dom väl få tycker jag? 


Sen dom finaste te kopparna på Lagerhaus!
Dom är rosa, med rosa fat, guldkanter & en ros i botten.
Åååh, sååå fina, rosa and guuld and everyting!
Helt Lovely ba´!
Kan inte nån snäll ängel bara ge mig dom?
Lycklig det skulle jag bli!
När man dricker så mycket te som jag,
så måste man ju dricka snyggt! =)

Sen lite nödvändiga saker som två hyllor till hallen,
där mina skor ska stå, dom finaste of course.
Och så behöver jag verkligen en till garderob,
har bara en endaste liten som jag & b-friend delar på actually. 
(Jag handlar inte lika mycket som jag drömmer!)
Trodde ni inte va?
Kanske ni kan tänka er hur det ser ut i den garderoben.
Messy, kan man säga.

Vad som behövs i klädväg vågar jag nog inte ens gå in på,
men en varm vinterjacka är ju ett måste.

Våfflan behöver faktiskt en varm tröja oxå.
Hon fryser ju redan.
Och om vi ska kunna gå lång promixar i vinter,
så måste hon ha nått varmt över pälsen.

Hm...
ska se om det finns nått av det här som b-friend anses nödvändigt.
Skulle tippa på garderoben. Han har ju ännu mindre plats än mig, stackarn.

Nu ska jag fortsätta drömma om mina inköp i sängen.

*sleep tight my shoopoholics*


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag drömmer också om en ny garderob full med fina kläder och skor, skall rensa mina gamla nu någon helg då kommmer de bli tomt och eka i garderoben och då måste jag ju köpa lite :), tänk om jag hade mycket mycket pengar då skulle vi gå och handla du o jag massor med fint, dröm dröm tur att man kan drömma i allafall :) Kramis

2009-10-07 @ 10:42:47
Postat av: Tina

Nej hitta ju inte den där förbanade jackan eller hitta en vit skit snygg men hur bra är de med vitt jag kan aldrig hålla nåt rent.. så blide inge.=(

2009-10-07 @ 18:03:32
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Lena Holm

Ha ha ja du vill inte ha lite du. Hoppas jultomten är extra snäll i år. Du gör det väldigt lätt för honom genom att skriva allt. Smart drag skulle kanske skaffa en blogg bara därför. Väldigt kul att läsa det du skriver. Känns som jag är med dig fast vi typ aldrig ses. Känns bra för mig i alla fall. Kram Lena

2009-10-08 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0