jag blev lite kär

Lägenhetsvisningen visade sig bli...till lite kärlek. 
It was pretty perfect, actually!



Snyyyggt kök, vitt & stilrent.
Mysigt badrum i grått & vitt.
Stoor terass.
En walk in closet!
(eller rättare sagt ett rum som ska bli en walk in!)
Sjuuukt nära mitt jobb. Gå & cykel avstånd it is!
Så nära det kan bli för b-friend.

Ååååh, kan den bara bli vår?!
Imorrn ska det börja budas!
Jag ska buda som aldrig förr!
Dom har inte en chans! =)
Hoppas att alla andra bangar!

Fast jag får lite ont i magen.
Måste hitta nån i reserv, kommer att bli så besviken annars.
Jag blir så...är sån som blir fast.
Skulle vara så kul & få fixa & göra fint.
Make it as perfect as I want it!


Håller ni tummar & tår med mig?



*peace and löööve my darlings*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men såå spännande!!! Håller tummarna för er!

2009-10-25 @ 19:38:22
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: mamma

Klart jag håller alla tummar och tår som bara går! Skall bli er !!!!!!!!!!!!!!!

Puss

2009-10-25 @ 21:44:30
Postat av: Diana

Har knipit ihop tår & fingrar nu så jag fick kramp i dom, stårtån står rätt ut å de gör skit ont!

Tummen har fastat mitt i handen!

Här fåru en lyckospark i arslet me!

Vassego!

2009-10-25 @ 22:29:02
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0