hallo my lovely ones!

Myy gääd såå fiiiint väääder!!
Låång promenad i solen me min lilla vovve.
-Jaa, tack till det!
Fett skavsår när jag kom hem.
-Nej, tack till det!
Hoppas nu att blåsan blir bättre till imorrn.
För vad ska jag annars ha för skor på dopet & partit?
Mina uggs?
Neee...heels ska det ju va liksom.
Bättre i fossingen nu tack!

Har städat lite här hemma, känns freescht.
Nu är det dags & städa mig själv oxå.
Ska hoppa in i duschen & peela mig..
skrubba, skrubba...
ansiktsmask & raka lena mjuka ben.
Måla nailsen me.
Sen ska solariet få ett besök.
Kan hända att det får bli lite brun utan sol oxå.
Blek gillas inte!
Solbrun gillas mycket!


Ikväll blir det en sväng hem till la familia.
Ska få lite hjälp me & bleka utväxten min.
Hoppas att det blir bra, blir lite nervös kan man säga.
Var längesen jag fixade håret själv.
Men det kan väl inte bli värre än vad det är, så no worries va?

Och så ska jag försöka hinna bada lilla våfflis oxå.
Hon hatar & bada, så det brukar bli en riktig match,
där det oftast slutar med att allt annat utom våfflan är blött.
Vi måste ju vara fina till dopet imorrn vettdu!


Såå dags & sätta fart kanske?
Mooove myy as liksom!


*fredagsmyys på er darlings*







Kommentarer
Postat av: Diana

Åhh...hoppas vi får det grymt imorgon!!! ÖNSKAR!



Love you!

2009-10-09 @ 23:12:27
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0