Vinterjacka till min lilla vovve!

Idag så funderas det på varma & fina jackor till min lilla skrutta.
Hon fyller nämligen 1år snart!
Och hon har ju önskat sig en jacka i birthday present lixom.
-Jag vill ha en jacka matte!


Kan inte fatta att lilla Våfflis har blivit så stor...fast ändå...
så liten...min älskling!



Det här fodrade selet tycker jag är jätte fint!
Så det ska hon få av matte.

Och den här hodden är ju bara såå cool!
Så den ska hon få av husse.

Men sen så har hon ju önskat sig en jacka,
funderar på nån av dom här...
(hon hälsar att hon önskar sig en av mormor & morfar
i födelsedagspresent!) hehe
 




Vilken tycker ni var finast?

I know...många av er tycker säkert inte att en hund ska ha kläder.
Men hon är en väldigt liten hund &
om jag ska gå lång promenader med henne i vinter så kommer hon att behöva det.
Bara så ni fattar lixom.


Annars så önskar hon sig den här salvan av mormor & morfar.
Eller moster & morbror? =)
Det är en salva som skyddar tassarna.
Blir som en osynlig sko som skyddar mot asfalt, kyla & vatten.

Alla grejerna finns på http://lechien.se

Nu ska jag off to work.
Sen Jeanskväll me jobbe ikväll.
Vin, pizza & prova jeans.
Skoj, skoj!


*pussen&kramen*


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej lilla Vofflis, bra att jag fick veta vad du önskar dig, skall genast kolla upp, för du behöver verkligen en jacka till vintern för när du va hos oss i helgen så stod du där ute och frös som attan fast de inte var så himla kallt, så de skall vi nog kunna fixa.

Puss på dig, ps. vilket datum var de du fyllde :)

mormor har glömt :(

2009-10-08 @ 12:36:50
Postat av: Tina

Åhh den där salvan värka skit bra.. kanske ska fixa en sån till Tyson oxå.. Kan ju va bra.. Jag gjorde mitt sämsta på intervjun på Arlanda så om dom skulle ta mej skulle dom va dumma i huvudet.. hihihi Man får inte vara dum inte..

2009-10-08 @ 19:14:16
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0