I got me a new crib!

Den är vår! =)
The apartment is ours!
*glad*

Idag ska kontraktet skrivas på!
Tack till fina, fina Rasmus, the man!
För att du kunde jobba för mig!
Nu ska jag bara försöka att sälja min lägenhet oxå.
Men det borde ska väl gå bra, den är ju fin & freeesh!

Soo...lägenheten är lovley!
I'll tell you ...
about my new crib!


En 3:a på 79kvm.
*Hall med svart klinkers, golvvärme & vita väggar.
*Helrenoverat stilrent kök med vita blanka luckor & svart bänk
  Svart klinker & golvvärme. Rostfria vitvaror & diskmaskin.
*Vardagsrum med vitmålade väggar & trälaminatgolv.
*Stor terass med staket & kvällsol!
*Sovrum med ljusgrå väggar &  
  nya stora garderober med skjutdörrar i rökfärgat glas.
  (this is gona be my Walk in!)
*Sovrum med ljusgrå väggar & trälaminatgolv, the master bedroom liksom.
*Helrenoverat badrum med grått klinkers, golvärmehelkaklade väggar i grått.
  Duschen är avdelad med betongglas
  Spotlight i taket and...tvättmaskin!
*1,5km till mitt jobb!
  Då är det cykla eller gå som gäller va?
  Så nära som det bara kan bli för b-friend om vi ska bo kvar i stan. 
  That´s very good!

Har lite små fix på den som jag vill styra upp, som feta lister, mörkt golv & nån fondvägg.
Men det är inget som måste göras,
utan det är mer för att vi vill att den ska kännas mer som vår.

Vi får flytta in i slutet av januari! Wiiiee
Början på 2010 kommer att bli såå spännande så!


En sneak peak på vårat kök!


Soo...what do you think?

*puss & kram på denna glada dag!*


Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor

GRATTIS!!!!! ja e så gla för er skull, (ps. för min/våran också har man någonstans att slagga över när man går ut på krooogen)hihhi. GRATTIS GRATTIS den är ju sååå Fin.

2009-10-29 @ 14:05:19
Postat av: Julia

Kommer bli så grymt!! Verkar assnyggt!! Lite avis på din walk-in... vill jag oxå haaa!!

Ses vi i helgen eller??

Kraaam

2009-10-29 @ 14:41:12
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: Diana

Åh, the kitchen is lovely! Bara såå avundsjuk!

Om man ändå kunde få det så fint någongång. hoppas



Ni kommer få det så himla bra där & jag är såå glad för din skull Pess, äntligen fick du nått som du verkligen ville ha! Jippie!



& som sagt, last april is alredy bokat!!



Pussis från lill-sis!

2009-10-30 @ 10:32:43
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis och välkomna till Årsta!:)

Kramar



2009-10-30 @ 20:19:11
Postat av: Linda

Fin, fin fiiiiiiiiiiin :)

2009-10-30 @ 20:40:37
URL: http://lindainthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0