lite off, lite lost and some confused...

Är helt slut!
Exhausted kan man säga!
Men ny duschad & fräääsch! =)
Jag har jobbat hela långa dagen.
Men jag har inte haft mycket till tagg idag.
Sjukt mycket som snurrar i huvudet just nu.
Det känns som att jag inte hinner med någonting.
Har en massa saker som ska göras & en massa saker jag vill göra.
Men jag finner inte nån tid.
Vad är det som har hänt med tiden, har den börjat gå snabbare?
I think so...


Budningen är som sagt igång!
Men vi har inte vunnit den än.
Men vi ska!
Och jag låter er få veta hur det går, i promise!
Har en massa som måste fixas på min lägenhet oxå, innan den ska säljas.
Och tänk allt som ska packas...Myyy gäääd...


Sen har vi ju en hel del andra grejer oxå.
Känns väldigt mycket just nu med allting...
Så nu vet ni om jag är...
lite off
lite lost
& some confused.


*sleep tight bejbis*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna så hårt jag kan för er!

2009-10-28 @ 06:34:21
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0