Should i run over you bitches?!

Idag har jag kööört på kan man säga!
Har gjort skyltfönstren hos oss & jag improviserade lite.
Och det blev bra måste jag säga.
Ett riktigt paaarteeyyy fönster liksom!
Känns bra.

Nått som inte känns bra är alla bittra kärringar i våran förening där jag bor.
Vad fan tror dom?!
Att jag tänker vara med på "städdagar" som föreningen har när jag jobbar.
(Eller när jag äntligen har en ledig helg för den delen.)
Att jag vill vara med när dom låter så jäkla griniga & gänlliga.
Dom som inte deltar får en "städuppgift" att göra senare, när man själv har tid.
Det har jag gjort varje gång, väldigt noga.
Så sluta tjata!
Jävla satkärringar som inte har nått bättre för sig än att klaga på andra.
Skaffa er ett liv & sluta lägga er i andras!



Nu ska jag packa ihop lite grejer & köra ut till la familia.
Min lilla vovsing har varit där idag, när jag har jobbat.
Det blir en sleep over där.
Lika bra det, nu när b-friend är på kurs.
Slipper jag sova själv, mörkrädd som jag är.

Hörs imorrn då sötnosar*



Kommentarer
Postat av: bästaste kussen ever!!! ;)

Mörk rädd!! hihi

2009-10-22 @ 20:28:00
Postat av: Julia

Jag har då bott här i 2,5 år och inte varit med på en enda städdag!

2009-10-22 @ 22:34:03
URL: http://juliainkenya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0