idag klippte jag till honom

Today i have been working in the city. 
Jag gjorde deras skyltfönster, igen.
Det var inte det lättaste
när dom flesta av kläderna jag skulle ha inte hade kommit.
Men, men det blev bra tillslut...

Fick en lunchdejt oxå!
Söta Emmis!
Så kul & få träffas, jag har saknat henne.
Tror att vi ska ses på lördag oxå!

After work, blev det lite shopping!
Meen inte till mig utan till b-friend.
Han behövde en kavaj till mötet han ska på imorrn.
Åh, såå stilig han blev!
Det är nått visst med rufsiga surfs dudes i kavaj liksom!

Nu på kvällen har jag klippt till honom oxå!
Hihihi...
-Alltsååå klippte hååårreee! Hajar ni elläärr?
Det blev rätt så bra faktiskt,
så bra det kan bli när det är dreads lite varstanns.
Myy gääd såån snygging till kille jag har då!
Imorrn ska han på kurs i Sthlm & sova borta.

Jag kommer att sakna...

Min älsk ♥

Nu är det bedtime snart...

*sweet dreams*

Kommentarer
Postat av: Siirran

Va dutkig du e som klippte honom själv. Hmm...skulle kanske försöka på Pärra me...

2009-10-22 @ 09:57:07
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj jättefint kort och han är bra söt :)

2009-10-22 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0