life is too short...so live it, as long as you can

Halluuu nighters!
Är ni vakna still?


Nuuu har jag satt mig in da soffa.

Men bara för en stund,
här ska vikas tvätt & plockas ur disk innan bedtime.
Jag kom nyss ur duschen,
tänkte inte tvätta håret för jag var så trött,
meeen jag gjorde det ändå & det är jag glad för.
Nu är det borstat & blåst & luktar så gott.
Håret är fräscht!
I´m feeling fresh!

Hoppas på att vakna i tid imorrn så att nagalarna hinner målas.
Det har inte hunnits med, men det behövs,
så jag hoppas att det blir gjort.

När jag kom hem så låg mina hjärtan & sov.
Jag saknar dom...när vi jobbar så olika hinner vi knappt ses.
Min b-friends morfar gick bort idag & han var så lessen.
Jobbigt, jag vet knappt vad jag ska säga till honom...
Hans morfar var världens snällaste lilla gubbe,
jag hoppas att han har det bra i himlen nu.


Nu till en helt annan sak...
Jag köpte mig en mascara idag.
Inte vilken som helst, utan den bästa.
Eller iallafall en av dom bästa jag har prövat.
Lancomes Hypnose Drama.
Fick ett prov förut & blev fast.
I´m hooked kan man säga.


För 280kr blev den min.

Nä nu måste jag sätta igång & vika tvätt så jag kommer i säng.
Har en lååång jobb dag framför mig imorrn.

*sleep tight sweetie pies*




Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram till Glenn och hans familj.

Mamma Nina

2009-10-20 @ 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0