vilka problems va?

Jobbet är avklarat.
Vart en tjejvägg fixat idag.
Lila & svart, sniiiggt blev det!
Hann inte göra dockorna dock.
Men goa Linda skulle styra upp lite, så det ser bra ut i helgen.
Är ju free tomorrow, men jobbar lör-sön.
Då hinns inte me nå dockor kan jag tala om.
Full far´t i butiken dårrå!

Jooo, sen vart det ju Uggs jakt.
Hittade några faktiskt.
Men eftersom lönen inte är på kontot än och fossingarna fryser,
så fick det bli dom ifrån Kappahl.
Meen det blev 2par!
Ops!
Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha svarta eller beiga,
så jag tog hem båda för & visa killen.
Och han tyckte minnsan att båda två skulle få flytta in.
Mycket trevligt tyckte jag då! =)



Dom härna bleev dee va! Fiiina?

I think.

Dock återstår ett lite problemo för mig då...
mina fossingar gör så jäkla ont jämt!
Mina skor är inte fotvänliga. Inte för en lång dag på jobbet.
Vad sjutton ska jag ha för dojor då? Högklackat funkar ju inte.
Vanliga sneakers skulle ju funka fint. Men alla mina gör såå ont.
Fotarna mina är små & breda, ankfot,
så antingen får jag skavsår för att dom är förstora eller så gör det galet ont på sidorna.
Just nu gör det just galet ont på sidorna. Why??
Kan jag bara inte få hitta ett par as sköna skor då?!



Dryga problems jag har va? Hihi
Men ni hajar ellärr?
Man kan inte springa i butik hela dagrna me ont i fötterna liksom.
-Neej tack till det.

Nä, nu ska jag myyysa!
Te i soffan & nya Elle!
-Jaa tack till det!

*fiiinkvällpåerfiina*





Kommentarer
Postat av: Diana

Du är utmanad!! =)

2009-10-15 @ 22:35:10
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: mamma

jag tycker du skall prova fotinlägg i dina gympa dojor som du jämt går i på jobbet, fotinlägg kan faktiskt hjälpa jätte bra, så de är värt att prova.

Pööösss

2009-10-16 @ 10:14:02
Postat av: tc

guuuu va söta skor! =]

2009-10-19 @ 21:34:53
URL: http://baratc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0