I´m doing the storefront? hö

Jag är galet trött!
Gick upp vid 06 imorse.
Har jobbat nere på stan hela dagen
& fixat deras skyltfönster.
Skyltfönster is my thing liksom!
Det är tungt, men jag gillart, blir oftast bra tillslut.
Fast det tar mer tid än vad folk tror & dockorna är tunga vill jag lova.
Dom hjälper inte till direkt, stela som fan.
Jagade runt på stan lämnade & hämtade skor till dockorna.
Har ont i fossingarna...

...så nu soffan!

Vi höres mer imorrn va?


*sleepa tight mina snygga*



Kommentarer
Postat av: Diana

Va kul det låter å fixa fönstren!

Hoppas de blev kanon, det tror jag, du är såå duktigt på & fixa dom, har jag sett förut sörrö!



Nu får du vila upp dig idag då när du är ledig. Sova länge å så, sitta inne me mys & te, nu när det är vinterlikt väder!

Hörs sen!

Puss!

2009-10-14 @ 08:54:07
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0