It was lovely!

Meen Halluuu mina readers!
How you doing?
Helgen har varit skoj kan jag lova!

Dopet var lovely!
Jack var hur duktig som helst & det sötaste of course!
Finaste syster sjöng så fint så det kom  tårar.

Fler tårar kom det på kvällen, men av skratt då såklart!
Katalin fick besök av ett helt gäng glada "dopare" & vi käkade gott.
Sen drack vi mest,
& efter det så kände vi för mera "dansa, dansa" så det fick bli Flurran.
Vägen dit var dock roligare, den "lille" åkte fram tills den var slut!

Jag har såå kul me min siirraa & hon är så pöördeeeyyy!
Lööövee uuuu**


Igår så vaknade vi trötta men glada.
Duschade av oss discosvetten & åkte & handlade tacos.
Ut till sis igen & hela la familia var där.
Där blev det tacoskväll & myys.

Jag har ju ett gäng bilder som jag ska visa för er.
Jag ska få upp dom på datorn bara, men jag ska fixa det idag!
Proommiisssee!
Så kika in ikväll så får ni se!

*later then my blueberries*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0