Dop and Parteeyy!

Då är man awake and in action skulle man kunna säga.
Idag är det Jacks dop som gäller.
Det ska bli galet skoj! 

Och jag har dammat av min gamla systemkamera så här på morgonen.
Jag har fått äran att sköta fotograferingen nämligen.
Så jag tänkte ta lite svartvita foton med den kameran & resten med digital.
Hoppas att jag minns hur man gör bara, var ju sjukt längesen jag fotade med den.
It´s gona be lovley, i hope!
Måste nu bara fixa nya batterier & film of course.

På kvällen fortsätter vi att fira Jack med utgång & parttii på Katalin!
Ja, Jack får såklart inte vara med, men däremot hans föräldrar.
Siirraan ska bli fullerulle! Wiiieee!

So this day can be anything but boring!

*have a lovely day my blueberry pies*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så kul idag/kväll! Får hoppas Jack är en snäll kille och inte skriker sig igenom dopet!

2009-10-10 @ 09:09:24
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack för att ni gjorde Jacks dag!!

Och våran kväll! Super mysigt hade vi! Måste bli oftare!!

&..tack för ikväll me! =)

Puss!

2009-10-11 @ 22:02:21
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0