it will be crazy

Today is it work som gäller.
Och leta kläder till kryssningen.
Japp, kryssning står på agendan imorrn!
Paaarteeyyy Cruise!
-Ja tack till det!
Jag känner tagg! hehe
Det kommer att bli galet...
Men det behövs ju kläder on my body to...
och det är inte det lättaste, funderar på att go all black!

Svarta killer heels, svarta byxor och nått svart upptill...men vad?!
Vill inte ha linne, way to blek for that!
Så det borde vara nått längre & varmare än så.
Svarta skinnjackan, min tok mysiga svarta halsduk & min svarta stora bag
kommer of course att få följa med ut på havet.
Sen krävs en svart sotig make on the eyes, blanka läppar & knall rosa nails.
Rock all the way liksom! hihi


Låter som en bra idé, men nu måste den funka i praktiken med.
That´s the trick you know!
Dagen efter blir det garanterat mysdressen på dagen
tills kvällen åter bjuder på party & en outfit till måste ordnas. Puh!
I-lands problem kan vara riktigt jobbiga ibland. =)

Vill oxå bleka min utväxt, ser för taskigt ut nu kan man säga.
Men kassan räcker inte till proffs hjälp, så funtar på att slänga i lite blekning själv.
Men är dock osäker, det kan ju sluta hur som helst.
Och ingen tid har jag på mig heller,
allt måste fixas imorrn innan klockan fyra för då är det Östersjön som gäller!
Myy gääd...
Jag är livrädd...tänker på Titanic like all the time &
kommer förmodligen sova i närmaste livbåt, eller dränka min rädsla i baren.

Som sagt, det är inte lätt...know of to work!

Förresten så ska jag tömma kameran ikväll så att jag kan fota en massa bilder on the boat.
Så det kan komma upp lite bilder här på bloggen med!

*puss&kram my sweeitepies*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0