Chilla va?

Idag är det chilldag för fröken.
Japp, här chillas det som faen serrni!
Det här är ju min weekend kan man säga,
eftersom jag jobbar hela helgen.

Var ute på en promenad idag med våfflan,
men så började det regna, så vi fick vända hemåt igen.
Gå i regnet gillas inte!
Så vi gick hem & busade istället.
Röjde runt i lägenheten som en stormvind, så nu
ska det göras ett litet ryck med damsugaren.
Sjutton vad hon hårar!
Fast hon är såå liten, hur är det ens möjligt?

Sen blir det duschen.
Lukta freeescht en fredagskväll som denna liksom!
Efter det så ska jag & b-friend dricka rödvin i soffan!
Me idol på tvn.
En schööön kväll blir det!
Eftersom det är jobba som gäller imorrn & jag ska upp vid sju.
Myy gäääd såå tidigt!
Rätt så tungt när alla andra ligger & grisar i sängen va?
Men pengar blir det! =)


Ikväll ska jag mysa med mina ♥


Hur har eran dag varit då mina readers?
Blir det mysig hemma kväll eller parteeyy på stan?


*puss på er mina cupcakes*

Kommentarer
Postat av: Siirran

Det blir the same here lixom, korkat upp röööötjutet redan! =)

2009-10-16 @ 18:54:29
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Kia

Tack igen sweetie darling för gratulationerna. Konstigt nog känner jag mig inte en dag äldre än 20 =), kanske ska stanna i den åldern hehe. Massor med pussar och kramar!

2009-10-18 @ 12:02:50
Postat av: Nina

Jättefint kort på de dina :) Kramis

2009-10-19 @ 09:19:13
Postat av: tc

va annorlunda han såg ut utan skägg ;P

2009-10-19 @ 21:36:56
URL: http://baratc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0