älskade uggs

Tooorsdeeyyy. Hepp!
Moohahaha HEPP liksom!
Villket jäkla cirkus ord.
Hepp bá! Hahaha

Eh...oki...idag är det work som står på listan.
Sen ska jag ut & leta uggs.
Jag vill ha uggs.
Dom är såå galet sköna & varma.
Dessutom så är jag väl den enda i världen som tycker att dom rätt så fina.
Söta liksom, i think.

This one´s is from  Melba.se!

Jag skulle vilja ha ett par svarta & ett par rosa of course.
Åååh...the pink one, i want!
Ska nog ta & beställa hem ett par,
så fort lönen har ramlat in på kontot.

Men idag blir det nog ett par beiga som jag spanat in på Kappahl, av alla ställen.
Är ingen Kappahl shoppare, men dom här var ju bara såå söta & billiga.
Kvaluttan kanske är sisådär, men vad gör väl det för 200pix liksom!
Inte mycket säger jag.
Hoppas att dom finns kvar...



Vad tycks?
Gillar ni uggs elläärr??

*pöss*






Kommentarer
Postat av: Diana

Jag vill oxå ha uggs!!!!

2009-10-15 @ 11:42:20
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skiiittt fina tycker jag och sköna, köpte ju ett par korta, inte äkta men nästan i USA och jag älskar dom :) Pöss Pöss kan ju önska dig av tomten kanske?? eller du fryser väl nu jag förstår för jag använder mina varje dag nu :) Pöss igen

2009-10-15 @ 12:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0