update perhaps?

Jorrå satte...lägenhet fixade man i torsdags va! =)
La familia kom över & fira me sushi & vin!
*vi var glada!*


Fredagen hade vi lite fixar dag här hemma. 
Lite grejer som ska ordnas innan min lägenhet kan säljas.
Blev en lugn kväll, för att den här tjejen skulle ju upp kl7 & åka till joppe liksom!

Fast tyvärr inte riktigt så lugn som jag tänkt mig dårrå...
I'll tell you ...

Det högg det till i mitt hjärta.
Så sjukt jävla ont gjorde det!
Mina ben bara vek sig & jag ramlade omkull!
Jag skulle ropa på b-friend men fick bara fram nått mumel.
Men han hörde mig & sprang till mig & höll mig. 
Jag började stor gråta. Sån jäkla ångest har jag nog aldrig känt.
Jag trodde att jag skulle dö.
Men det gick ju över som tur va.
Hade ett tryck över bröstet under nästan hela kvällen.
Men nu mår jag ju bra igen,
såå..jag vette sjutton va det kan ha varit.
Sjukt läskigt va det iallafall. Så jag är såå glad att jag lever kan jag lova!

Blev jobb hela lördagen & kvällen blev lite av en myskväll.
Hade velat gått på Halloween parteyt, men jobbet gick hårt på mig så...
jag tröstade mig med att krypa upp i soffan & kika på Coco Chanel filmen!
I loved it!
Lite seg i början, men sen..åh, så bra.
Tårarna bara spruta! 

Och idag har jag ju jobbat igen.
Och nu är det soffan & ännu en mode film,  Djävulen bär Prada!



And you...had a good weekend?


*love*

Kommentarer
Postat av: Mamma

NU RINGER DU TILL DOKTORN!!!!!!!!!!!

2009-11-02 @ 09:01:41
Postat av: Diana

Men sis då...

du måste ju va rädd om dig!

We love you and want you in our lifes!

Så, checka det där NYYYY!!!!!!!!!!!

2009-11-02 @ 21:32:08
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0