Seriestart: Fashion: Modeveckan i New York

Ikväll 21.30 på Svt 1!

Reportage från Modeveckan i New York.
Dokumentären visar vår- och sommarmodet 2010 och
är inspelad i september 2009.
Vi får följa med bakom kulisserna, se de hetaste visningarna och
ta del av de senaste trenderna!
Dessutom har Fashion pratat vintage-mode med folket på gatan i
Williamsburg och följt med stylisten Mia Morgan en dag på jobbet.

Programledaren är Karin Winther.
Från sin studio i Stockholm kommenterar hon de senaste trenderna och
diskuterar stylistens roll tillsammans med stylisten Jonas Hallberg.
Med programmet levereras även ett tiotal korta inslag till svt.se
där man kan se fler och mer av visningar och intervjuer.

Visningar/designers som porträtteras:
- Max Azria
- Custo Barcelona
- Lacoste
-Y3
- Marc Jacobs
- Narciso Rodriguez
- Tony Cohen
- Toni Maticevski
- Tommy Hilfiger


Ränka med att jag sitter bänkad!

Kommande program:

tis 10 nov
12:05 Fashion: Modeveckan i London
Londons modevecka fyller 25 år.
Jeremy Scott berättar om sin rosade flintstone-kollektion.
Matthew Williamson backstage efter visningingen i London.
Burberrys chefsdesigner Christopher Bailey.
Karin Winther träffar modejournalisten Karolina Skande.

mån 16 nov
21:30 Fashion: Modeveckan i Milano
Reportage från modeveckan i Milano.

Det här kan bli riktigt bra!
Jag vet nu vad jag kommer att göra dom närmaste måndagskvällarna!
Kommer ni att kolla?
Nu ska jag kila of to work!

*have a awsome day my lovley ones*

Kommentarer
Postat av: Siirran

Oj oj syrran!

Nu får du å göra märker jag!

Modefreak som du är! =)

Tjecka oxå på djävulen bär prada igår, den e nice!

Hoppas du mår bättre!?

Sakna! PUSS!

2009-11-02 @ 21:33:54
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0