pappas dag!

Dåååling uppdatering...i know...
meen
...här kommer en liten iallafall.

I torsdags var det begravning.
Aldrig kul. Det var väldigt sorligt.
Men det gick dock bra & Carina hade ordnat det så fint.

Fredags var det jobb & det har det varit mycket av på senaste.

Igår var jag iallafall ledig & vi fick besök från Sthlm. 
Min gravida Sweetie Daaarling Kia & Mattihas hälsade på.
Vilken söt liten mage hon har fått!
Det är såå spännande!
Vi käka sushi & spelade Buzz.
Myys vare!


Idag har vi grejat här hemma.
Snart ska vi ut & fira pappa på hans dag!
Ska bli mys & komma hem & käka lite me la familia.

Hur har ni det då readers?
Haft ni haft en bra helg?
Har ni firat era pappor idag?


*have a lovley day sweetie pies*


Grattis pappa på farsdag!

Du är världens bästa pappa!
Tack för att du alltid finns där & ställer upp.
Jag älskar dig mest av allt!


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh vilken fin bild på pappsen!

Han är ju inte bara världens bästa pappa, han är ju världens snyggaste pappa me!

Vilken tur vi har sis!

2009-11-08 @ 20:38:06
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Farsan

Farsan balou här.. de e jag som har världens tre bästa och snyggaste tjejer.. Nina, Jessica o Diana så de så.. lucky me

2009-11-10 @ 08:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0