vi har en soft dag, en dag med häng

Yes...the weekend was good!

Älskade känslan på Winter Jam i Sthlm!
Jag & b-friend trivdes. 
Det är så vi gillart! 
Han & jag har det i oss kan man säga.

Mina kussar Fille & Robin va oxå me!
Robin var chafför, tack för det!
Fille drack jäger, det gjorde vi med.
Så pass att b-friend gick & lag sig när vi kom hem. Haha
Men vi andra fortsatte ut i natten...


Bilder kommer ikväll!


Igår blev det en super tidig morgon.
Vi var galet slitna & jobbade som fan i lägenheten.
Putsa, putsa, putsa...aldrig har den väl varit så fin som nu.
Vi får hoppas att...
*visningen gjorde succé!
*dom älskade den!
*visningen imorrn blir ännu bättre!
*det budas helt galet! =)

Vi återhämtade oss med middag hos la familia.
Det var myyys på det.
Tack mammis för den goa maten!

Idag är jag ledig.
Ledig på riktigt kan man säga. 
Det har varit mycket & i need it!
Vila. Bara vara. 
Så idag ska jag & lilla våfflis tillbringa våran dag i soffan.
En liten promenad blir det, men inte mycket mer än så... 
vi ska hänga, med filten på axlarna, ljusen tända, te koppen varm &
vi tänker läsa, kolla tv, surfa nätet, sova....

Nu vet ni hur jag har det...hur har ni det? 
Jag vet ju att ni är ganska många som läser,
så en liten komment kan ni väl lägga in, berätta lite för mig oxå liksom! =)
Tell me, pls? 


Jag tänker kolla bort,
inte se vad som behöver göras.
För idag är det bara softisch som gäller för den här tjejen va!


*häng ba, ba häng*

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Sitter på jobbet och jobbar (smög in här och kolla lite bara en liten stund), Kl.15.00 skall jag gå på möte till 17.00 hmmm.. vem fan är de som lägger möten så sent när man vill åka hem så fort som möjligt :( men de är bara att gå dit och se intresserad ut:), sen i kväll blir det lite dammsuga, tvätta sen soffan. Hoppas du får en skön dag

2009-11-23 @ 12:19:24
Postat av: Syster

Jag har en stoor känsla av att jag också skulle trivas där bland alla boysen! =) Thihi!

& the style gör dom ju bara moore hot, feeling hot hot hot!

Ne blire bingen! Hörs imorrn sis!

Hepp!

2009-11-23 @ 23:08:10
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack för inläggen :) Me b-friend gjorde slut i söndags (berättar man sånt i en bloggkomm? Öh kanske inte) så livet är inte så positivt. Hoppas du o våfflis hade det nice i soffan. kram

2009-11-24 @ 07:22:17
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: Liiråå

aaah ville bara tacka för hjälpen igår kära du! Jeansen är wunderbar! Tackar tackar =)puss då

2009-11-25 @ 10:00:01
URL: http://anjalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0