do you have time to spare?

Meen Hallluu Tiden?!
Vart tog timen i vägen då?

Jo, som sagt på ren svenska.
Vart fan tar tiden ivägen?!
Blir galen, känns som att jag inte hinner med det jag vill just nu.

Det här måste jag just nu...
*Jobba, jobba, jobba...

*fixa grejer på  lägenheten till visningen
*Städa lägenheten till visningen
*ringa till banken igen (som bara har öppet tider när jag jobbar?!)
*Skicka papperna! SKICKA DOM!
*packa ner lite jävligt mycket grejer i flyttkartonger
Och det tar all min tid & suger ut all min energyyy!

Och det här vill jag så gärna just nu...
*sola
*"skönhetsdag"- måla nailsen, ansiktsmask, inpackning, and soo on...
*busa med våfflis
*festa med Fille & gänget
*åka till Sälen & Sthlm över nyår, Sälen eller Sthlm??...eller Åre?
*umgås med siirraan
*hälsa på Kia
*träffa Falken
*fika me Henkan
*en hel dag på stan & shoppa
 skor, kläder, skor, smink, skor, smycken, skor...
*en hel dag på stan & shoppa till nya lägenheten
*ha en mys helg med b-friend
*dra ihop en riktig parteeeyy night
*bara vara

Orka?
Nää, det är mycket nu...
Snurrar i mitt huvve och jag är såå tierd.
Har haft sjukt mycket på jobbet,
Våfflis blev sjuk & lägenheten ska säljas...
Jag vet inte, det är inte ens mycket,
men det har blivit det för mig bara.
Jag är väl en mes, pallar inte trycket liksom.
- Sån är jag va, blir uppstressad över minsta lilla då.

Men nu har jag iallafall bokat in middag hos mormor,
middag hos la familia & personalfest/julfest.
Ska försöka bocka av min lilla lista oxå...

Nä...nu blir det väl sängen snart, joppa imorrn me!

Hur tusan hinner ni med allt?!
Gör ni det?
Jag menar efter jobbet är jag helt död, vill bara duscha & sova.
Orkar ni?


*later lovers*



Tierd and stresst...


Kommentarer
Postat av: Farsan

Pess! Sluta stressa du/ni hinner ändå..ta en sak i taget och jag å morsan hjälper ju till och allt kommer och ordna sig MEN STRESSA INTE det är farligt.

2009-11-19 @ 10:12:46
Postat av: Diana

Chilla...

Du förstorar kanske upp lite väl som du säger, det löser sig ju, ta en sak i taget bara, ibland måste man ta sin lediga tid just för att göra sådana saker på, därför man e ledig, sen när man har gjort allt tråkgöra, dåå får man göra det roliga!

Du har ju å se framemot iaf!!

Tat ba lungt sis...one sak åtegången!

2009-11-19 @ 15:06:45
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Försök ta det lugnt, så du inte blir sjuk! Vill mig minnas att någon var på mig när jag höll på att stressa sönder! :P Hoppas att det lugnar ner sig för dig snart!! Kram

2009-11-19 @ 19:15:20
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0