my little girl is sick

Min lilla skrutta är sjuk.
Vaknade vid halv två & somnade vid sex tiden.
Kräktes hela natten & försökte bajsa men det gick inte.
Har torkat spyor hela natten
& då menar jag verkligen med kanske 10-15minuters mellanrum,
från halv två till sex. Sen somnade hon en stund.
Försökte få i henne lite ris, men hon bara kräks upp det.
Åh, jag blir såå orolig, hon har blivit så smal...

Skulle ha jobbat idag, men fick akuttid hos vetrinären nu klockan ett.
Så super duper gulliga Julia kunde jobba för mig. *tack ängel*
Och snälla chefen påminde mig om att jag ju faktiskt jobbade extra igår,
så det var ingen fara med mina timmar & helt okej att va hemma med sjukt djur.
Hemma & "vabba hund".

Nu hoppas jag verkligen att dom hittar vad som är fel på henne
& att vi kan göra nått åt det snabbt.
Man kan säga att det har slitit på oss & varit vakna hela nätterna dom senaste dagarna oxå.
Vi är sååå trötta båda jag, b-friend & våfflis.
Skulle vara så skönt om hon bara blev sitt vanliga busiga jag igen.

Ååh, jag blir ju såå jäkla orolig för min lilla skrutta.

Dags & packa in henne i lilla väskan & åka till doktorn.

*hoppas att det inte är nått allvarligt*

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för tipset va gulligt av dej.. Ska gå in där och kolla.. Hoppas våfflan blir bättre vet hur jobbigt de är när man inte vet.. kram

2009-11-12 @ 14:13:59
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag håller tummarna för Våfflis!! Ge henne en krya på dig puss från mig!

2009-11-12 @ 18:30:39
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0