give me some more time plz?

Har varit i Sthlm idag på Expomöte.

Meen...jag har inte varit top notch...
har mått skit konstigt hela dagen.
Fick rusa in på toan & spy mitt i mötet.
Trevligt? NOT.
Illamående, kallsvettig & frysit.
Och så lags det på en fet huvudvärk på det i slutet av dagen.
Inte såå niiiice va? =(

Hämtade upp lilla våfflis när jag kom hem & sen var det raka vägen in i duschen.
Drack lite te & somnade på soffan...
snart ska jag hoppa bums i säng.

Jag har för tusan inte tid med att må dåligt.
Kalenderna är fullproppad & jag hinner inte med nåt just nu.
Det är en massa jobb, lägenhets grejer, kalas & en masse....stress!


Är bara såå trött...det har varit mycket den senaste tiden.
Meen
det gäller att planera...planera...och inte bli sjuk.
kommer ska det gå bra!




Jag skulle vilja ha en hel helg med b-friend.
Kanske ska boka in det nu när jag ändå sitter & planerar?
Bara han & jag...på ett hotell & ba´mys liksom.
Ååh,
det skulle jag behöva...
kanske ta nån skönhetsbehandling eller nått...det skulle jag verkligen behöva.

Nån som har nått förslag på nått mysigt hotell/spa?

Ja, ja nu ska jag iallafall ta lite skönhets sömn...

*sleep tight sweethears*

Kommentarer
Postat av: Diana

Chilla nu sis, cool down lixom!

Tur att vi ska iväg här snart om nån månad, till grymmaste spahelgen, du jag & mam, kommer bli grymt!

2009-11-12 @ 10:57:16
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0